Нормативно-методичні рекомендації

Все для роботи класного керівника 
"Педагогічна копілка"

  • Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок

http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/75232/

  • Програма «Нова українська школа» у поступі до цінностей (Основні форми організації виховного процесу)

Класному керівнику "шкільне життя"

https://www.schoollife.org.ua/klasnomu-kerivnyku/

  • Громадська організація "ЛА-СТРАДА УКРАЇНА" (протидія торгівлі людьми, протидія насильству у сім'ї, захист прав дітей, гендер і правозахист) корисна інформація знаходиться за посиланням 

http://www.la-strada.org.ua/ucp_mod_library_showcategory_65.html


Рекомендации к проведению недели толерантности
 «Я открыт для тебя»

Общая Цель Недели толерантности: воспитание толерантности, развитие таких качеств как терпимость друг к другу, гражданственность, патриотизм.
Познавательная: формирование у учащихся, знаний о межнациональной проблеме в Украине.
Воспитательная: совершенствование таких качеств у учащихся как самостоятельность, дисциплинированность, собранность, работоспособность, умение сотрудничать, умение работать в  группе, сплочение классного коллектива, формирование таких качеств как толерантность, гражданственность и патриотизм.
Коррекционная: совершенствование умения аргументировать свою точку зрения, развитие умения анализировать свою деятельность.
Задачи:
1. Формировать осознанное отношение к человеческим ценностям.
2. Создавать условия для формирования терпимости к различиям между людьми (индивидуальным, различиям по полу, возрасту, социальному положению, национальности, расе, мировоззрению).
3. Воспитывать культуру взаимоотношений среди сверстников.
4. Развивать стремление совершать добрые дела.
5. Отрабатывать навыки работы в команде.
6. Воспитывать взаимоуважение через умение слушать своих товарищей.
7. Развивать самооценку учащихся.





Рекомендації  для  класних  керівників

         1. Завести журнал планування і обліку роботи з класом на весь період навчання.
         2. Класний керівник повинен добре вивчити кожного учня свого класу, його позитивні і негативні сторони, склад сім'ї, матеріальне становище, тощо.
         3. Дуже уважно потрібно підходити до вибору старости та активу класу, які повинні бути першими помічниками в роботі класного керівника.
         4. В своїй роботі класний керівник повинен планувати такі заходи, які б сприяли згуртуванню класу: конкурси, екскурсії, змагання, туристичні походи, огляди художньої самодіяльності та ін.
         5. В багатьох учнів є певні здібності до спорту, художньої самоді­яльності, до літератури чи мистецтва,  організаторські здібності та ін. Класний керівник повинен сприяти дальшому розвитку цих здібностей.
         6. Класний керівник повинен підтримувати тісні зв'язки з батьками.
         7. Не рідше одного разу в семестр класний керівник проводить батьківські збори, на яких інформує батьків про стан успішності і дисципліни в класіі, про труднощі і проблеми, які виникають в окремих учнів, а також відзначає кращих учнів.
         8. Класний керівник відповідно до плану проводить класні збори, на яких учні обговорюють широкий спектр питань, які їх хвилюють. Доцільно, щоб учні висловили усно чи в письмовій формі свої претензії до вчителів, до адміністрації, до якості проведення уроків і т. ін.
9. Якщо учень попадає в скрутне становище, то класний керівник допо­магає йому вирішити ці складні питання. При потребі класний керівник сповіщає батьків.

         10. В своїх планах класні керівники обов'язково включають питання патрі­о­тичного виховання, екологічного, правового виховання та питання культури і поведінки учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий