Все для роботи класного керівника
"Педагогічна копілка"
Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок
Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок
http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/75232/
- Програма «Нова українська школа» у поступі до цінностей (Основні форми організації виховного процесу)
Класному керівнику "шкільне життя"
https://www.schoollife.org.ua/klasnomu-kerivnyku/
- Громадська організація "ЛА-СТРАДА УКРАЇНА" (протидія торгівлі людьми, протидія насильству у сім'ї, захист прав дітей, гендер і правозахист) корисна інформація знаходиться за посиланням
http://www.la-strada.org.ua/ucp_mod_library_showcategory_65.html
Рекомендации к проведению недели толерантности
«Я открыт для тебя»
Общая
Цель Недели толерантности: воспитание толерантности,
развитие таких качеств как терпимость друг к другу, гражданственность,
патриотизм.
Познавательная:
формирование у учащихся, знаний о межнациональной проблеме в Украине.
Воспитательная:
совершенствование таких качеств у учащихся как самостоятельность,
дисциплинированность, собранность, работоспособность, умение сотрудничать,
умение работать в группе, сплочение классного коллектива, формирование
таких качеств как толерантность, гражданственность и патриотизм.
Коррекционная:
совершенствование умения аргументировать свою точку зрения, развитие умения
анализировать свою деятельность.
Задачи:
1.
Формировать осознанное отношение к человеческим ценностям.
2.
Создавать условия для формирования терпимости к различиям между людьми
(индивидуальным, различиям по полу, возрасту, социальному положению,
национальности, расе, мировоззрению).
3.
Воспитывать культуру взаимоотношений среди сверстников.
4.
Развивать стремление совершать добрые дела.
5.
Отрабатывать навыки работы в команде.
6.
Воспитывать взаимоуважение через умение слушать своих товарищей.
7.
Развивать самооценку учащихся.
Рекомендації для класних керівників
1. Завести журнал планування і обліку роботи з класом на весь період навчання.
2. Класний керівник повинен добре вивчити кожного учня свого класу, його позитивні і негативні сторони, склад сім'ї, матеріальне становище, тощо.
3. Дуже уважно потрібно підходити до вибору старости та активу класу, які повинні бути першими помічниками в роботі класного керівника.
4. В своїй роботі класний керівник повинен планувати такі заходи, які б сприяли згуртуванню класу: конкурси, екскурсії, змагання, туристичні походи, огляди художньої самодіяльності та ін.
5. В багатьох учнів є певні здібності до спорту, художньої самодіяльності, до літератури чи мистецтва, організаторські здібності та ін. Класний керівник повинен сприяти дальшому розвитку цих здібностей.
6. Класний керівник повинен підтримувати тісні зв'язки з батьками.
7. Не рідше одного разу в семестр класний керівник проводить батьківські збори, на яких інформує батьків про стан успішності і дисципліни в класіі, про труднощі і проблеми, які виникають в окремих учнів, а також відзначає кращих учнів.
8. Класний керівник відповідно до плану проводить класні збори, на яких учні обговорюють широкий спектр питань, які їх хвилюють. Доцільно, щоб учні висловили усно чи в письмовій формі свої претензії до вчителів, до адміністрації, до якості проведення уроків і т. ін.
9. Якщо учень попадає в скрутне становище, то класний керівник допомагає йому вирішити ці складні питання. При потребі класний керівник сповіщає батьків.
10. В своїх планах класні керівники обов'язково включають питання патріотичного виховання, екологічного, правового виховання та питання культури і поведінки учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий